måndag 28 februari 2011

damn boy , you're pretty amazing .

Heysan!!
Jag mår inte alls bra ! När jag åkte till skolan kände jag att jag hadde lite smått ont i magen , så jag typ ringde till mamsen och fråga om jag hadde ätit något wierd , och så säger hon : drack du av mjölken ? och ofc hadde jag det licksom ingen frukost utan oboy , men mjölken var gammal :'( uschhhh ! Där är förklaringen till varför oboyen smaka bajs !  Men iallafall nu ligger jag här och kolla på vampire diaries . Alla killar som är med där är sjukt snygga , har aldrig tänkt på det förut . aao men mitt hår är blont nu , enkligen ! Men funderar på att ha det brunt med blonda slingor hhe . Men nu ska jag ringa till masen och säga att hon ska stanna vid ca och kolla om min jacka har kommit än !
Bye !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar