söndag 8 maj 2011

tid till ingenting

Det var ett tag sen jag faktist "skrev" något .
Nu sitter jag  här hemma och letar efter min ork som inte finns , men man kan ju alltid låtsas . Igår var jag på bröllop , Elin och Farbror Gifte sig . Det var faktist roligt , men var tvungen att ha den dära förbaskade klänningen på mig . Har bara klänning en gång per år men iår blir de två gånger per år . En fin tradition som var förgäves . Men i fredags då hände de saker t.ex de var skola alltid lika kul ... Med andra ord inte roligt alls , men jag klara skoldagen med mitt hopp att jag skulle till bringa natten med min underbara bv Olivia Svensson , trevlig brud det . Och när vi kom hem till far min så gick vi på en prommenad som vi alltid gör . Men nu klockar 13.52 ska jag se till att göra något av dagen så den inte var helt förgäves !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar