lördag 19 mars 2011

I ♡ HOTEL FRUKOST

Jag är verkligen ledsen att jag inte har bloggat . *sadnesss* Men Nu ska jag berätta lite om Torsdag-Lördag , i torsdags åkte mor min till norrköping så jag fick en snileblixt - jag har ingenstans att sova ! Så då tänkte jag sova hos Felicia . Men sen ringde mor och sa att jag fick sova hos henne i norrköping , jag tacka ja . FÖR JAG GILLAR HOTEL FRUKOST , just so u know . Sen kom jag en timma försent till skolan på fredagen för att jag skulle åka från norrköping till motala . Pinsamt läge säger jag bara . och sen hadde jag ingen stans att sova på fredagen så jag drog in till linghem till mina underbara kusinero vitaminero , sen idag gick jag på stan först med kusineroarna sen med mamsen som hämta mig i linköping , tack mor för du är så snäll ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar