onsdag 2 mars 2011

itsy weeny yellow polka dot bikini

SHA 
Var i linköping idag med Felicia för att att köpa en bikini , lol .
Men vi ska ha simmining med klassen imorgon så de behövdes för man får ikke simma naken i en simmhall just so u know .
Sen åkte jag hem till mor och packa saker till fader , efter det åkte jag och fika hos gammel farmor , sen ägde jag ut far och farmor i kina schak , fast jag förlora ... Men förra gången vann jag faktist ! För är så där lite halft superhero , de ligger i blodet . avensjuk eller ?! Men skolan idag var lite *tummen ner* För vi hadde Matte Engelska och Klassråd dom mest boooriiing lektionerna som finns på denna jord . Men denna vecka spenderar jag hos fader för moder åkte till USA idag , lite smått azm för hon ska köpa hårförlängning åt mig , ett stort tack till Moas mamma för hon är så cool !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar