torsdag 10 mars 2011

ROLLERSKATES !

pysha
dagen var azm
det var typ sla eller ja de var skola , och de var lite smått chill . Men sen på gympan hadde vi sån här livräddningssak , jag som har sån bacilskräck ! så jag gjorde de inte , *skuldkänslorna kryper upp * Men den där grejen man skulle blåsa i var smutsig så de var lite smått obehaligt faktist . Men idag kom mor hem från USA så då fanns de massvis roliga grejer när jag kom hem , jag har fått ett par one stars skor , rollerskates specielt fina ! och 2 t-shirt'ar och sen 3 påsar med choklate chips cookie's mixx , score ! de är super hyper gott seriöst om jag skulle bara få äta en sak i resten av mitt liv skulle de lätt vara choklate chip cookie's ! och sen hadde jag lite brutal dammsugning i rollerskates hhe ett sätt så de blir kul att städa
Bye !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar